جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 1152354
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶
امام

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت : استان لرستان نیازمند توجه و نگاه ویژه دولت در راستای توسعه و آبادانی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان عصر سه‌ شنبه در مراسم معارفه استاندار لرستان در سالن آمفی تئاتر استانداری با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی سختگیرانه است و فرد مورد نظر در پست های مختلف باید با تلاش بسیار به مردم خدمت کند افزود: فرهاد زیویار استاندار لرستان تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم این استان به کار گرفت و تلاش ها و خدمات پیدا و پنهان وی نزد پروردگار محفوظ خواهد بود .

وی با قدردانی از تاش های فرهاد زیویار استاندار پیشین لرستان و آرزوی توفیق در خدمت به مردم برای ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان بیان داشت :استان لرستان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه در حوزه ها و بخش های گوناگون است که از گذشته تاکنون به دلایل مختلف استفاده از این ظرفیت ها مغفول مانده است .

امام‌ جمعه خرم آباد با بیان اینکه بیکاری از مشکلات مهم مردم ستان لرستان است خاطر نشان کرد : ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد در لرستان وجود دارد که بارها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم این استان نیازمند توجه و نگاه ویژه دولت است و باید برای رفع مشکلات استان لرستان تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه استاندار جدید در مقطع حساسی مسئولیت این استان را بر عهده گرفته است گفت : استاندار لرستان باید با ارتباط با وزیر کشور به صورت ویژه به مشکلات لرستان رسیدگی کند ، در غیر این صورت باید در انتظار معارفه جدید باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه بسیاری از گره های صنایع راکد در لرستان به دست مرکز نشینان برطرف می‌شود ، خاطر نشان کرد : دولت باید به قول هایی که در گذشته برای آبادانی لرستان داده عمل نماید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha