دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
وحیدی

حوزه/ وزیر کشور از برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، احمد وحیدی وزیر کشور عصر سه‌شنبه در حاشیه معارفه استاندار لرستان در جمع خبرنگاران گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی اندیشیده و برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در ۸ حوزه انتخابیه که قرار است بیش از یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وزیر کشور با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد، گفت: مقدمات برگزاری برای انتخابات دور دوم مجلس در ۲۱ اردیبهشت مهیا شده است.

وحیدی با اشاره به نگاه ویژه دولت به لرستان گفت: بسیاری از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور در لرستان محقق و موضوعات کلانی چون معشوره مقدمات آن در دولت انجام شده و فرآیند قانونی آن طی و منابع آن نیز تأمین خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه راه‌آهن لرستان در سال‌های متمادی تنها ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت خاطر نشان کرد : این طرح در یکسال اخیر ۱۳ درصد پیشرفت کرده و در حال حاضر ۵۱ درصد پیشرفت دارد و با حل مشکل حقوقی ساده عملیات انجام آن نیز از سر گرفته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha