جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
ز

حوزه / معینی آرانی برلزوم افزایش اعتبارت ویژه شهرستان کاشان در بخش‌های مختلف تاکید کرد و گفت: از کلیه مدیران اداری شهرستان کاشان انتظار داریم در راستای اتحاد و همدلی، فرماندار جدید کاشان را در توسعه، پیشرفت و رفع مشکلات این شهرستان یاری نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مصطفی معینی آرانی منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ویژه کاشان ضمن قدردانی از خدمات محمد شریف زارعی فرماندار سابق کاشان، با بیان اینکه کاشان فقط یک شهرستان نیست، بلکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری باید بگوییم منطقه کاشان، اظهار داشت: شهرستان کاشان علاوه برخود کاشان به شهرهای آران و بیدگل، نطنز، محلات و دلیجان نیز خدمات پزشکی و درمانی ارائه می‌نماید، ولی اعتباری که به این بخش داده می‌شود در حد خود شهر کاشان می‌باشد.

وی برلزوم افزایش اعتبارت ویژه شهرستان کاشان در بخش‌های مختلف تاکید کرد و گفت: از کلیه مدیران اداری شهرستان کاشان انتظار داریم در راستای اتحاد و همدلی، فرماندار جدید کاشان را در توسعه، پیشرفت و رفع مشکلات این شهرستان یاری نمایند.

منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: فرماندار کاشان تعلق به کلیه گروه‌های سیاسی و اقشار مختلف جامعه دارد.

معینی آرانی، بر لزوم تعامل هرچه بیشتر فرماندار جدید کاشان با کارگزاران شهرستانی و فرا شهرستانی تاکید کرد و یادآور شد: فرماندار کاشان علاوه برتعامل با مدیران دستگاه‌های دولتی با شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر، نیروی‌های انتظامی، امنیتی و سپاه نیز تعامل سازنده برقرار نماید.

منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، خواستار اختیارات ویژه به فرماندار جدید کاشان شد و اظهار کرد: از استاندار اصفهان انتظار داریم تا زمان تصویب تعیین وظایف و اختیارات طرح فرمانداری‌های وِیژه سراسر کشور در مجلس به فرمانداری کاشان اختیارات قائم مقامی و ویژه استان را بدهد.

معینی آرانی، با بیان اینکه منطقه کاشان نیاز به نگاه کلان دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان باید تلاش کنند تا نگاه مسئولان کشوری از کاشان از شهر و شهرستان بالاتر برود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha