سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
الد

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه فرماندار ویژه کاشان با حضور استاندار اصفهان و مسئولان ادارات و نهادهای دولتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم تودیع و معارفه فرماندار ویژه کاشان پیش از ظهر سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور استاندار اصفهان، روحانیون، مدیر و معاونین حوزه علمیه کاشان، جمعی از ائمه جمعه منطقه کاشان، امام جمعه زرین شهر، مسئولان، خیرین و صنعتگران در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی آقایی، امام جمعه زرین شهر در این مراسم با بیان اینکه حمیدرضا محمدی‌ فشارکی در لنجان منشأ خیر و برکت، صفا، صمیمیت، رشد و پیشرفت در عرصه های مختلف بودند، اظهار داشت: گرچه قبول مسئولیت محمدی به عنوان سرپرست فرمانداری کاشان یکی از سخت ترین روزهای مردم شهرستان لنجان می باشد، ولی اعتقاد داریم چون پهنای کشورمان زیر پرچم امام زمان (عج) می باشد خدمت در هرجای این کشور افتخاری بزرگ و وظیفه همراهی همگان می باشد.

امام جمعه زرین شهر ضمن تبریک انتصاب محمدی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان به مردم شهید پرور این خطه، منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای تامین و خانواده معظم شهدا، گفت: موفقیت فرماندار جدید کاشان نیازمند همراهی و همدلی مردم و مسئولان این شهرستان می باشد.

حمیدرضا محمدی‌فشارکی نیز در این مراسم مسئولیت سرپرستی فرمانداری ویژه کاشان در حاکمیت اسلامی را توفیق الهی دانست و ابراز داشت: به قدری خدمت در نظام اسلامی ایران ارزشمند است که شهید نواب صفوی فرمود امیدوارم حکومت اسلامی ایجاد شود تا توفیق داشته باشم جاروکش خیابان های آن حکومت باشم.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان بر لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی، خیرین، نخبگان، خصوصا نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان و منتخب مردم دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در توسعه و پیشرفت و حل مشکلات، خدمت در دارالمومنین کاشان را به خاطر وجود استعدادهای سرشار افتخار دانست و گفت: مقام معظم رهبری درباره کاشان فرمودند این شهرستان در تلاطم ها و امواج سیاست های اموی و عباسی را خوب شناخت.

محمدی، مشارکت و نقش آفرینی مردم را از مبانی انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: دولت سیزدهم به عنوان یک دولت مشارکت و نقش آفرینی مردم محور در حل جریان ها و مشکلات است.

در ادامه پس از سخنرانی «مصطفی معینی آرانی» منتخب مردم شریف شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و استاندار اصفهان، ضمن تقدیر از خدمات بیش از دوساله محمدشریف زارعی فرماندار سابق کاشان، حمیدرضا محمدی‌فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه معرفی شد.

انتهای پیام./

مراسم تودیع و معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha