پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
جلسه جوانی جمعیت ماکو

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی گفت: برنامه کاهش جمعیت در کشورهای اسلامی توسط دشمنان و استکبار جهانی طرح ریزی شده و این برنامه تنها در کشورهای اسلامی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سید محمد هاشمی امروز در جلسه کارگروه جوانی جمعیت که با هدف بررسی راه های رشد و جوانی جمعیت در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه ماکو برگزار شد، اظهار داشت: در سالهای گذشته بر اساس برنامه های اشتباه صورت گرفته متاسفانه جمعیت کشورمان بسیار کاهش یافته است .

امام جمعه ماکو افزود: برنامه کاهش جمعیت در کشورهای اسلامی توسط دشمنان و استکبار جهانی طرح ریزی شده و این برنامه تنها در کشورهای اسلامی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با اجرای این طرح و کنترل و کاهش جمعیت در کشورمان به اهداف خود رسیده اند گفت : در حال حاضر نرخ رشد جمعیت در کشورمان قابل قبول نبوده و باید افزایش یابد.

حجت الاسلام هاشمی به رشد یک ممیز شش درصدی رشد جمعیت شهرستان ماکو هم اشاره کرد و افزود : برای رشد مناسب جمعیت در این شهرستان به برنامه‌ریزی مناسب نیاز است.

وی برنامه های تبلیغی توسط روحانیان و طلاب و تاثیر گذاران جامعه را برای رشد جمعیت تاثیر گذار دانست و یادآور شد: در کارگروه جوانی جمعیت ماکو هم برای فعالیتهای فرهنگی در شهرستان کمیته های مختلفی تشکیل شده است تا برنامه های مناسبی را در جهت رشد و جوانی جمعیت تدوین و برنامه ریزی نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha