جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
دیدار فرمانده سپاه زاهدان با مدیر حوزه علمیه استان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر طرح نور توسط پرسنل غیور فراجا در حال اجرا می‌باشد که باید ادامه داشته و از کیان خانواده و جامعه اسلامی و مردم نجیب ایران صیانت و حراست نماید و حوزه‌های علمیه و نهادهای فرهنگی نیز باید در کنار فراجا وارد میدان شده و نسبت به فرهنگ سازی و احیای سنت حسنه و فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر اقدام و فراجا را با تمام ظرفیت یاری نمایند.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان، همزمان با سالروز شهادت آیت الله شهیدمرتضی مطهری(ره) و گرامیداشت روز معلم، سرهنگ پاسدار نخعی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان زاهدان به همراه حجت الاسلام والمسلمین رنجبر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت زاهدان ضمن حضور در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان با حجت الاسلام والمسلمین هادی رمضانی و معاونین و برخی مدیران مدارس علمیه شهرستان زاهدان دیدار و گفت گو کردند.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین رمضانی ضمن تبریک روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران اظهار داشت: علامه مطهری از معدود اندیشمندان اسلامی بوده که نقش موثر و کم نظیری را در تعمیق و استحکام بخشی مبانی دینی در پاسخگویی به شبهات فکری و عقیدتی زمان خود داشته و آثار علمی باقیمانده آن علامه شهید در حال حاضر هم پاسخگوی نیاز های علمی می باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ضربه محکمی به استکبار جهانی زده‌است و خنثی کننده توطئه های استکباری آنان می‌باشد به همین خاطر آنها از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی و دستاوردهای آن استفاده می کنند و در سال های اخیر با ترویج بی‌حجابی در جامعه در صدد دو قطبی سازی جامعه هستند.

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حال حاضر طرح نور توسط پرسنل غیور فراجا در حال اجرا می‌باشد که باید ادامه داشته و از کیان خانواده و جامعه اسلامی و مردم نجیب ایران صیانت و حراست نماید و حوزه‌های علمیه و نهادهای فرهنگی نیز باید در کنار فراجا وارد میدان شده و نسبت به فرهنگ سازی و احیای سنت حسنه و فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر اقدام، و فراجا را با تمام ظرفیت یاری نمایند.

وی بیان داشت: جامعه با تمدن و ریشه‌دار ایران زمین، جامعه‌ای عفیف و با حیا و متدین بوده و عملکرد محدود و اندک افراد فریب خورده و یا غافل نباید خللی در مسیر شکوفایی این نظام ایجاد کند و غالبا این افراد با تذکر و ارشاد، همراهی و مراعات می نمایند و لازم است با افراد بسیار محدود سازمان یافته و هنجار شکن که در مقابل قانون و شرع ایستادگی و گردن کشی می کنند برخورد لازم در چارچوب اسلام و قانون صورت گیرد.

در ادامه سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان زاهدان ضمن گرامی داشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران اظهار داشت: مجموعه سپاه به پشتوانه مباحث عقیدتی که داشته رشد و تکامل یافته که این امر خطیر در سپاه به سلسله جلیله روحانیت و مربیان عقیدتی واگذار گردیده است.

وی افزود: اگر امروزه شاهد قدرت و عزت سپاه پاسداران در جهان و همچنین خدمت و عزت در عرصه های گوناگون اعم از سیل، زلزله، خدمت رسانی به مناطق محروم و خدمات مختلف در داخل کشور عزیزمان،ایران اسلامی هستیم مدیون باور قلبی و اعتقاد راسخ پاسداران جان بر کف، به خداوند متعال و اهل بیت (ع) می باشد.

نخعی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت زنده است و مرز و جغرافیا نمی شناسد و همین عامل باعث رشد و تکثیر آن در ملت های بیدار جهان گردیده که نمونه ای از آن را در حوادث اخیر دنیا نظاره گر هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha