پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
مسلم مخفی

حوزه / فرماندار همدان با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در اجرای طرح نور، گفت: نیروی انتظامی در اجرای طرح نور، مشفقانه، دلسوزانه و تکلیف مدار عمل کرد و این قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، مسلم مخفی فرماندار همدان روز گذشته در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان همدان، اظهار داشت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب رعایت حجاب یک تکلیف شرعی است اما نباید افراد کم حجاب را متهم به بی‌دینی کرد، چرا که در موقعیت‌های مختلف دیده‌ایم این افراد علاقه‌مند به مباحث دینی و انقلابی هستند.

مخفی، با بیان اینکه تردیدی وجود ندارد که دشمن به دنبال ترویج بی بند و باری و در نهایت ضربه زدن به بنیان خانواده در کشور است، افزود: باید دستگاه‌های متولی نسبت به بیان نقشه‌های دشمن و اهداف دشمن در این خصوص تلاش کنند.

وی با تأکید بر لزوم انجام کار ایجابی در عرصه عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: آیات و روایات و تجربه‌های تاریخی در خصوص عفاف و حجاب باید به نحوه هنرمندانه در سطح جامعه خصوصا برای نسل جوان اطلاع‌رسانی و تبیین شود.

فرماندار همدان، یادآور شد: برگزاری منظم جلسات عفاف و حجاب، نظارت به عملکرد دستگاه‌ها و مسئولان و انجام دقیق مصوبات این شورا از ضرورت‌هاست.

وی همچنین با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در اجرای طرح نور، ابراز کرد: نیروی انتظامی در اجرای طرح نور، مشفقانه، دلسوزانه و تکلیف مدار عمل کرد و این قابل تقدیر است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha