شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 1153862
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
تصاویر/همایش مادران مقاومت در ساوه

حوزه/فرمانده سپاه ساوه بیان کرد : مادران شهدای دوران دفاع مقدس به پیروی از امر ولی فقیه ،فرزندان خود را رهسپار جنگ نمودند و در پشت جبهه خدمات ارزنده ای را برای پشتیبانی از نیروهای مسلح انجام دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،همایش مادران مقاومت در حمایت از مادران مظلوم و بی گناه غزه با سخنرانی حجت الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه شهرستان ساوه ،سرهنگ مهدی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ساوه و حضور جمعی ازمسئولین، بانوان و مدیر و طلاب موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول سلام الله علیها روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسجد انقلاب برگزار گردید.

سرهنگ مهدی با اشاره به اینکه مادران شهدا نماد مادران مقاومت هستند گفت: مادران شهدای دوران دفاع مقدس به پیروی از امر ولی فقیه فرزندان خود را رهسپار جنگ نمودند و در پشت جبهه خدمات ارزنده ای را برای پشتیبانی از نیروهای مسلح انجام دادند و بانوان امروز می توانند با تربیت نسل مهدوی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهند بود.

در ادامه حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه حضور بانوان در مسائل فرهنگی و اجتماعی به منزله پشتوانه انقلاب اسلامی است گفت: برخی از افراد ظهیر و پشتوانه انقلاب هستند و همچون پشتیبانی از انقلاب اسلامی ایران و طوفان الاقصی که حضور فعال فرهنگی و سیاسی بانوان به منزله پشتوانه انقلاب است و نشان دهنده پیام غیرت، شجاعت و دلاوری است تا اغیار برکشور مسلط نشوند.

وی در ادامه افزود: دین اسلام بر دو ستون عبادی و سیاسی استوار است و اگر مادری می خواهد مقاوم باشد باید خانواده ای مقاوم و مقید به ستون عبادی دین داشته باشد و فرزندانی خدا باور، مهدی باور، معاد شناس، وظیفه شناس، زمان و مکان شناس و دشمن شناس تربیت نماید.

امام جمعه شهرستان ساوه با اشاره به اینکه ستون سیاسی دین، مردم است تصریح کرد: ستون سیاسی دین، مردم است و مملکتی مقاوم است که به فکر مردم باشد و طریق تحصیل مال مشروع و راه در آمدزایی را به مردم یاد بدهد و مشکلات اقتصادی آنها را برطرف نماید.

این برنامه با تلاوت قرآن توسط قاری ممتاز کشوری آقای حمیدرضا طبیبی و مداحی و مرثیه سرایی آقای سالاروند پایان یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha