جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن با تمام امکانات خود همانند رسانه و شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به دنبال استحاله فکری و عقیدتی نسل جوان و نوجوان ما می‌باشد و این تلاش دشمن بدین منظور انجام می‌شود که نیروی کار ما را دچار اضمحلال و سستی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار امان الله گشتاسبی ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت گرامی‌داشت هفته معلم در شهر سنندج برگزار شد، در سخنانی ضمن تبریک این ایام، اظهار داشت: برای کسانی که به دنبال اسلام راستین هستند شهید مطهری یک الگوی بسیار خوب و مناسب و یک معلم تمام عیار می‌باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: زندگی شهید علامه مطهری برای همه ما به ویژه معلمین و اساتید می‌تواند بهترین الگو باشد.

سردار گرشاسبی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اکنون معلمان با توجه به شرایط کنونی جامعه وظیفه بسیار سنگینی در تربیت فرزندان ما بر عهده دارند و انتظار داریم که دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به جنگ نرم و سانه‌ای دشمنان علیه فرزندان ما، اظهار داشت: امروز دشمن با تمام امکانات خود همانند رسانه و شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به دنبال استحاله فکری و عقیدتی نسل جوان و نوجوان ما می‌باشد و این تلاش دشمن بدین منظور انجام می‌شود که نیروی کار ما را دچار اضمحلال و سستی کند.

سردار گشتاسبی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه جامعه انتظارات بسیاری از اساتید و معلمان و آموزگاران دارد، گفت: شما آموزگاران عزیز باید با انجام تکالیف خود و وظایفی که بر عهده دارید بتوانید نسلی انقلابی و متعهد و با اخلاق تربیت کنید و تحویل جامعه اسلامی دهید.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مسئله‌ای که در این میان نباید آن را فراموش کنیم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌باشد، زیرا اگر ما این کار را انجام ندهیم دشمن با استفاده از این خلأ دستاوردهای انقلاب را به صورت معکوس به خرد افکار عمومی و ذهن جوانان و نوجوانان ما خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha