یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
ایلام

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: مبارزه با فساد یکی از شعارهای دولت سیزدهم است که اطلاع‌رسانی دقیق و منسجم در این باره پیش نیاز مبارزه با فساد است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، سپهر خلجی طی سخنانی در نشست هم‌اندیشی با فعالان رسانه و فضای مجازی استان ایلام با تأکید بر اهمیت توجه به مقوله آموزش های رسانه ای گفت: ظرف چند روز آینده فراخوانی با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی خواهیم داشت برای دعوت به همکاری از افراد توانمند برای کمک به آموزش روابط عمومی‌ها، که این یک نهضت بزرگ برای حوزه اطلاع‌رسانی کشور به شمار می رود.

وی افزود: دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است و بیشترین حجم پروژه‌های کلان و مهم در استان‌ها به سرانجام می‌رسد و این نشان می‌دهد که دولت سیزدهم به همه استان‌ها توجه دارد.

خلجی با تأکید بر این که همه باید کمک کنیم تامشکلات استان ایلام در مسیر توسعه و پیشرفت مرتفع شود، گفت: رسانه ها برای پیشرفت استان دو وظیفه مطالبه‌گری و تبیین و روشنگری دقیق را برعهده دارند و ما در این راستا کمک حال شما خواهیم بود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت همچنین قول داد: قرارگاه رسانه‌ای اربعین استان ایلام به عنوان یکی از ضرورت‌ها در مرکز پیگیری می‌شود.

وی با بیان این که مدیران باید اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک نموده و بیش از گذشته به روابط‌عمومی‌ها توجه نمایند، گفت:بخش استان‌های پایگاه اطلاع‌رسانی دولت از سال گذشته تقویت شده و ما تلاش داریم ضعف روابط‌عمومی‌ها به تدریج مرتفع گردد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: منابع لازم برای حوزه اطلاع‌رسانی باید تأمین شود و هر پروژه و طرح باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

خلجی در خاتمه تصریح کرد: مبارزه با فساد یکی از شعارهای دولت سیزدهم است که اطلاع‌رسانی دقیق و منسجم در این باره پیش نیاز مبارزه با فساد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha