شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
آيت الله مهدي مرواريد

حوزه/ آیت الله مروارید گفت: امام صادق(ع) حق ویژه ای بر اسلام و مسلمین دارند و شایسته است تا همه طبقات جامعه به خصوص طلاب و روحانیون که انس بیشتری با معارف اهل بیت(ع) دارند قدردان این نعمت باشند.

آیت الله مهدی مروارید، استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) گفت: امام جعفر صادق(ع) بعنوان رئیس مکتب تشیع حق بزرگی بر عالم تشیع دارند که برای عالمان و فضلا و طلاب و روحانیت قابل تامل است.

وی با بیان این که امام صادق(ع) حق ویژه ای بر امامیه و شیعه و به طور کلی عموم اسلام و مسلمین دارند چراکه امروز همه ما بهره مند و متنعم از میراث علمی آنان بوده و هستیم، تصریح کرد: شایسته است تا همه طبقات جامعه به خصوص طلاب و روحانیون که انس بیشتری با معارف اهل بیت(ع) دارند قدردان این نعمت باشند.

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان یکی از شکرانه های این نعمت را حضور در مجالس گرامیداشت آن امام همام دانست و از طلاب، روحانیون، علما و فضلا و شخصیت های حوزوی و عموم مردم مومن و انقلابی دعوت نمود تا در روز شهادت حضرت در مراسم هائی که بدین منظور برگزار می شود حضور باشکوه داشته باشند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha