دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
جوانی جمعیت

حوزه / محمدیان گفت: دغدغه "جوانی جمعیت" یکی از دغدغه‌های مهم رهبر فرزانه انقلاب است که بچه‌های شبکه مسجد به آن واکنش نشان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، شامگاه پنج شنبه آیین اختتامیه اولین رویداد ملی "جوانی جمعیت" با حضور مسئولین کشوری و استانی، در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اصفهان برگزار شد.

محمد تقی محمدیان معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور در این همایش با اشاره به قرار گرفتن در دهه کرامت، اظهار داشت: این جلسه نقطه عطفی برای کانون‌ها در بحث جوانی جمعیت و خانواده و نقطه طلایی برای مجموعه ماست.

وی افزود: در این همایش که با حضور مدیران کانون‌های تخصصی خواهران برگزار شده، مسئولیت بزرگ به نام آنها ثبت شد و اتفاقات بزرگ فرهنگی، معرفتی و اجتماعی به دست آنها رقم می‌خورد و لذا این نقطه آغازی است برای شروع فعالیت‌های ممتاز که در شبکه نورانی بچه‌های مسجد رقم خواهیم زد.

محمدیان تصریح کرد: دغدغه "جوانی جمعیت" یکی از دغدغه‌های مهم رهبر فرزانه انقلاب است که بچه‌های شبکه مسجد به آن واکنش نشان خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه معضلات اقتصادی و معیشتی که عمده‌ترین مسئله در این حوزه و مانع رشد جمعیت است و باعث افتادن ترس در دل خانواده‌ها شده، کانون‌ها می‌توانند با حرکتی فرهنگی و با تدابیری، پرچمدار رفع آن شوند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha