پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ر

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: تبیین رأفت رحیمی امام رئوف وجه مشترک جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو در کاشان و جشن‌های ملی زیر سایه خورشید با پرچم رضوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شامگاه امروز در دیدار با علیرضا اسماعیل‌زاده مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی، دو تن از خدام حرم رضوی و مسئولان اجرایی جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو با اشاره به دو جنبه رحمت و مهربانی رحمانی و رحیمی خداوند گفت: وجه مشترک کار خدام حرم رضوی با پرچم گردانی کاروان زیر سایه خورشید در اقصی نقاط ایران و جهان با رویداد ملی جشنواره فرهنگی هنری آه و آهو تبیین دو رحمت و مهربانی رحمانی و رحیمی ذات خداوند طبق آیه بسم الله الرحمن الرحیم و وجود مقدس امام رضا(ع) است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر اینکه امام رضا(ع) از دو جنبه رحمانیت عام و خاص الهی برخوردار است و همه محبان و شیعیانش را با این صفت برجسته خود سیراب می‌کند افزود: جشنواره ملی آه و آهو نیز با برگزاری برنامه‌های متنوع خود برای همه اقشار و گروه‌های سنی همین رأفت رحیمی امام رئوف را تبیین می‌کند.

وی تصریح کرد: کاروان‌های زیر سایه خورشید و همچنین برنامه‌های جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو با تبیین رأفت رضوی غبار از دلها غفلت زدگان می‌زداید و قلوب همه را به با رحمت و مهربانی معین الضعفا محکم‌تر پیوند می‌دهد.

امام جمعه کاشان با اشاره به مفهوم این عبارت زیارتنامه امام مهربان که زائر با هجرت از بلاد خود و امیدش به به حضرت به آستان مقدس امام رضا(ع) در مشهد می‌آید اظهار داشت: پرچم گردانی کاروان زیر سایه خورشیدتمام افرادی را که در تقابل حق و باطل قرار گرفتند جذب و از دستگاه ابلیس جدا می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با تقدیر از عوامل اجرای جشنواره ملی آه و آهو در کاشان اجرای دو ویژه برنامه خاص با موضوع شهدای رضوی و عنایات امام رضا(ع) به پیدایش انقلاب اسلامی و استمرار آن را خواستار شد و گفت: حتی انجام عملیات وعده صادق نیز با مدد از امام رضا(ع) و کسب اذن از رهبر معظم انقلاب اسلامی در استفاده از نوع موشک‌ها انجام شد.

علیرضا اسماعیل‌زاده مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی به همراه دو تن از خدام حرم رضوی میهمانان ویژه آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو در کاشان هستند که این جشنواره از جمله برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با ۱۰۰ عنوان برنامه متنوع و کیفی برای تمام گروه‌های سنی به‌ویژه کودک، نوجوان و جوان در دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه جاری در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) کاشان برگزار می‌شود.

همچنین کاروان اعزامی زیر سایه خورشید از مشهد مقدس با حضور خدام حرم رضوی روز ۲۶ اردیبهشت وارد منطقه کاشان می‌شود و تا ۳۱ روز اردیبهشت برای شرکت در جشن‌های مردمی میلاد امام مهربانی‌ها و اجرای ۷۰ برنامه متنوع در شهرستان کاشان و شهرستان‌های شمال استان اصفهان از جمله آران و بیدگل، نطنز و شهر بادرود، قمصر و منطقه اردهال حضور دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha