پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1156283
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
خورده بین مقدم

حوزه/ مدیر کانون خدمت رضوی استان بوشهر با اشاره برنامه های دهه کرامت در استان، گفت: امسال همزمان با دهه کرامت بیش از ۵۲۵ برنامه به برکت حضور خدام رضوی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مهران خوردبین مقدم، مدیر کانون خدمت رضوی استان بوشهر شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از راه اندازی نمایشگاه کارآفرینی مشاغل خانگی، به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت خبر داد و گفت: این نمایشگاه با اسم بازارچه خاتون، روز جمعه و همزمان با شروع دهه کرامت در مصلی نمازجمعه بوشهر با حضور ۲۸ غرفه آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور غرفه‌های صنایع دستی، ادویه جات، عرقیات، دوخت علم های مساجد و... تا روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برپا می‌باشد.

خوردبین مقدم اظهار داشت: عمده این مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۲ از تسهیلات تبصره ۱۸ برای راه اندازی و توسعه فعالیت خود استفاده کرده‌اند.

مدیر کانون خدمت رضوی استان بوشهر همچنین با اشاره برنامه های دهه کرامت در استان، گفت: امسال همزمان با دهه کرامت بیش از ۵۲۵ برنامه به برکت حضور خدام رضوی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

خورده بین مقدم افزود: خدام حرم رضوی روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح از فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر وارد استان خواهند شد و تا یکم خرداد ماه میهمان مردم استان خواهند بود.

وی گفت: امسال میزبان ۹ نفر از سفیران آستان قدس رضوی هستیم که در قالب ۲ تیم در شهرستان‌های شمال و جنوب استان در بیش از ۶۵ شهر و روستای استان حضور پیدا خواهند کرد و تعداد ۱۶۵ نفر نیز به عنوان میزبانان و اعضای برگزار کننده جشن‌های زیر سایه خورشید فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha