پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تقدیر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی از حضور پرشور طلاب و روحانیون در همایش فیضیه و استقبال عمومی از رئیس جمهور تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی، مشاور رئیس جمهور و ریاست مرکز ارتباطات دولت و روحانیت از حضور پرشور طلاب و روحانیون در همایش فیضیه و استقبال عمومی از رییس جمهور در پیامی تقدیر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری خطاب به دولت سیزدهم :(سفرهای استانی دولت، کار بسیار با ارزش و گره‌گشا است.یکی از مهمترین مسائل مردمی بودن، مردمی ماندن است. مردمی بمانید، خسته نشوید.)

دور دوم سفر استانی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به قم، که سفری پرخیروبرکت هم‌زمان با ایام سراسر نور و سرور دهه کرامت و در سالروز ولادت باسعادت کریمه آل رسول حضرت فاطمه معصومه (س) انجام شد. با قدوم پرخیر و برکت حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و هیئت جهادی وزیران، معاونین پرتلاش و مدیران ارشد کشوری شکل گرفت.

بی‌شک، مهم‌ترین دستاورد این سفر، ایجاد فضایی امید بخش توأم با انگیزه مضاعف برای مردم شریف استان قم، و همچنین زمینه دست یابی به توسعه، شتاب‌گیریِ پیشرفت استان و گره‌گشایی از موانع و مشکلات دیرینه این دیار را به دنبال داشت.

ابراز احساسات و شوق وصف‌ناپذیر طلاب و روحانیون عزیز استان، طی حضور موثر و مفیدِ یارِدیرآشنای مردم قم و و رئیسِ دولت مردمی در برنامه‌ها و بازدیدهای سرزده، دیدار عمومی با مردم و ویژه دیدار با علما و روحانیون جلوه‌هایی از بازسازی اعتماد عمومی همدلی و تحکیمِ رابطه بین روحانیت و دولت را متجلی ساخت.

اکنون که سفر پر خیر و برکتِ دولتِ مردمی و انقلابی سیزدهم و هیئت همراه به استان قم، مرکز نشر معارف اسلامی به پایان رسیده، جا دارد از حضور پرشور طلاب و روحانیون و همه دست اندرکارانی که به نحوی از انحاء در حوزه‌های اجرایی، امنیتی، پشتیبانی، نظامی، انتظامی و ... همکاری، همراهی و مساعدت نمودند و به طور شایسته نقش آفرینی داشتند، تقدیر و تشکر نمایم.

محمد حاج ابوالقاسم دولابی

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha