یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
ل

حوزه / مدیر عامل آزاد راه اصفهان کاشان از بهره برداری ۳ مسجد با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان تا پایان سال جاری در آزاد راه کاشان اصفهان خبرداد و اظهار داشت: از خیرین انتظار داریم نسبت به تکمیل این پروژ ها مساعدت لازم را به عمل آورند.

سید حامد مرتضوی مدیر عامل آزاد راه اصفهان کاشان امروز در حاشیه تور رسانه ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان به تشریح فعالیت های راه‌سازی و فرهنگی در شرکت ساخت و نگهداری آزاد راه اصفهان طی دوسال گذشته خبرداد.

وی از بهره برداری ۳ مسجد با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان تا پایان سالجاری در آزاد راه کاشان اصفهان خبرداد.و اظهار داشت: از خیرین انتظار داریم نسبت به تکمیل این پروژ ها مساعدت لازم را به عمل آورند.

مدیر عامل آزاد راه اصفهان کاشان به اجرای برنامه فرهنگی مذهبی در این آزاد راه اشاره کرد و افزود: در راستای جلوگیری از تصادفات یا کاهش آن پذیرایی با دایر نمودن موکب در مناسبت های مختلف خصوصا ایام ماه مبارک رمضان ، محرم ، اعیاد و دیگر مناسبت ها ضمن پذیرایی به مسافرین خدمات فرهنگی ارائه می گردد.

مرتضوی با بیان اینکه درحال حاضر در یک مسجد (حضرت زهرا) و سه نمازخانه در مسیر آزاد راه به منظور اقامه نماز مسافرین فعال می باشد یاد آورشد:درمناسبت های مختلف نیزبه منظورکاهش تصادفات و جلوگیری از خستگی رانندگان با برپایی موکب در مسیر آزاد راه علاوه برترویج فرهنگ حجاب و عفاف به مسافرین خدمات رسانی می شود.

بهره برداری از  ۳ مسجد تا پایان سالجاری در آزاد راه کاشان اصفهان

بهره برداری از  ۳ مسجد تا پایان سالجاری در آزاد راه کاشان اصفهان

بهره برداری از  ۳ مسجد تا پایان سالجاری در آزاد راه کاشان اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha