جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
شیردل

حوزه/ حجت الاسلام شیردل گفت: سومین رویداد امامان محلات آذربایجان غربی با رویکرد مسجد محوری و جهاد تبیین روز جمعه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عسگر شیردل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، با اشاره به برگزاری سومین رویداد امامان محلات آذربایجان غربی، اظهار داشت: از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، تعالی شبکه امامت در شهر و روستاهاست و برای این مسئله دوره‌های مختلف توانمندسازی در استان آذربایجان غربی، قم و مشهد مقدس برگزار شده است.

وی افزود: بعد از برگزاری رویداد شهید آرمان علی وردی در شهر مقدس قم و شهید اصلانی در مرکز استان، سومین رویداد از مجموعه رویدادهای توانمندسازی شبکه امامان محلات و حلقه‌های میانی و تیم‌های جهاد تبیین در مساجد، تحت عنوان رویداد شهید شهرکی روز جمعه ۲۸ اردیبهشت، برگزار می‌شود.

مسئول بنیاد هدایت آذربایجان غربی گفت: این رویداد یک روز با حضور حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت برگزار خواهد شد و روحانیون و امامان محلات استان به همراه تیم مدیریت مسجدشان در این دوره شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: از آنجا که بسیاری از مشکلات مردم واقعی نبوده و ذهنی و ساخته دشمن است، باید با تشکیل شبکه منسجمی از مساجد و امامان محلات به جهاد تبیین و روشنگری در مورد مسائل کشور با شیوه‌های نوین و فناورانه اقدام کرد.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha