چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
روابط عمومی

حوزه/ همزمان با ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی  روابط عمومی و ارتباطات، جمعی از مسئولان روابط عمومی دستگاه ها و ادارات شهر اصفهان با حضور در گلستان شهدا با آرمان‌های شهدای والامقام تجدیدعهد و پیمان کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، صبح امروز جمعی از اعضای انجمن روابط عمومی ایران در اصفهان، همزمان با ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات با حضور در گلستان شهدا با آرمان های انقلاب و شهدا تجدیدعهد و پیمان بستند.

در این مراسم مدیران و کارکنان روابط عمومی دستگاه ها و ادارات مختلف استان ضمن زیارت قبور علما، صالحین و شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان و اهدای شاخه گل بر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امنیت، بر تجدید میثاق و عهد خود یعنی خدمتگزاری صادقانه با مردم تاکید کردند.

غبارروبی و عطرافشانی مزار آیت الله ناصری استاد برجسته اخلاق، قبور شهدای مدافع حرم و مزار شهدای گمنام نیز ازدیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین روابط عمومی های ادارات ودستگاه های استان اصفهان به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار محمد رضا زاهدی، از شهدای طریق القدس، بر مزار آن شهید حاضر شده و با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه،بر ادامه راه شهدا مبتنی بر آرمان های امام و انقلاب اسلامی تصریح کردند.

تجدید میثاق مدیران روابط عمومی دستگاه ها و ادارات دولتی و عمومی با آرمان های شهدا

تجدید میثاق مدیران روابط عمومی دستگاه ها و ادارات دولتی و عمومی با آرمان های شهدا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha