شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
ت

حوزه/ حجت الاسلام قاسمی به گذشت بیش از ۲۰۰ روز از جنایات کم سابقه صهیونیست‌ها در باریکه غزه اشاره کرد و افزود: حوادث تلخ تاریخی غزه نشان‌دهنده زوال انسانیت در قرن بیست‌و یکم که نتیجه آن ده‌ها هزار شهید و مجروح و صدها هزار آواره و بی‌خانمان به جاگذاشته می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ابوزید آباد در مصلای این شهر ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام گفت: ماه ذیقعده الحرام ماه انس با امام رضا علیه السلام می باشد لذا در ماه ذیقعده ارادتمندان و محبان و شیعیان آن حضرت به زیارت و مرقد منور سلطان سریر ارتضا شرفیاب می‌شوند.

امام جمعه ابوزید آباد ضمن گرامی داشت سوم خرداد سالروز فتح عظیم خرمشهر گفت:آزادی خرمشهر در راستای مقاومت ،ایثار گری دلیرمردان عرصه جهاد و شهادت به دست آمد.

حجت الاسلام قاسمی افزود: حماسه فتح خرمشهر به قدری عظیم است که تا همیشه در حافظه تاریخ ملت ایران می‌ماند و درس آموزی می‌کند عظمت و تعالی فتح خرمشهر تا آنجا بود که عارف و حکیمی چون امام رحمت الله علیه این فتح و پیروزی خرمشهر را مافوق طبیعت و از عنایات ویژه خداوند قادر متعال دانستند که فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

حجت الاسلام قاسمی به گذشت بیش از ۲۰۰ روز از جنایات کم سابقه صهیونیست‌ها در باریکه غزه اشاره کرد و افزود: حوادث تلخ تاریخی غزه نشان‌دهنده زوال انسانیت در قرن بیست‌و یکم که نتیجه آن ده‌ها هزار شهید و مجروح و صدها هزار آواره و بی‌خانمان به جاگذاشته می باشد.

وی یاد آورشد: بیداری بی‌نظیر ملت‌های جهان و موج اعتراضات آنها در این جنایت نه تنها با مرور زمان کمرنگ نشده، بلکه زنده‌تر و پویاتر ادامه دارد؛ اما خوی ضد بشری صهیونیست‌ها و حامیان‌شان سبب شده است بدون توجه به این خیزش جهانی به کشتار و پشتیبانی از نسل‌کشی در غزه ادامه دهند.

امام جمعه ابوزید آباد عنوان کرد: شاید تا پیش از عملیات «طوفان‌الاقصی» که برخی کشورهای عربی منطقه در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی از همدیگر سبقت می‌گرفتند.

حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد : درحال حاصر تصور متفاوت‌تری از غاصبان سرزمین فلسطین در ذهن عموم مسلمانان و ملت‌های جهان شکل گرفته به طوری که این غده سرطانی را عامل درد و داغ مردم مظلوم فلسطین و مایه رنج و اندوه خود می‌دانند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha