شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
مردم غزه

حوزه/ استاندار مرکزی، انعکاس هنرمندانه وقایع غزه را لازمه توسعه بیداری جهانی در قبال مسئله فلسطین دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، فرزاد مخلص الائمه طی سخنانی در مراسم افتتاحیه رویداد طوفان بیداری با اشاره به لزوم ورود هنرمندانه به مباحث فلسطین و غزه قهرمان، ابراز داشت: رویداد طوفان بیداری فضای رسانه‌ای با تعامل و هم‌افزایی پارک علم و فناوری و اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در چهار رشته هنری طراحی پوستر، تولیدات ویدئویی، موشن گرافی و آزاد در اراک به اجرا در آمد.

وی با اشاره به این که این رویداد با حضور ۱۱۰ نفر از فعالان عرصه رسانه و هنر و استعدادهای هنری برگزار می‌شود، افزود: این رویداد با هدف گفتمان سازی، تبیین و روشنگری در موضوعات اخیر مرتبط با فلسطین در فضای فرهنگی استان مرکزی طراحی و اجرایی شده است و پیش‌بینی می‌شود مورد توجه و استقبال اهالی هنر و رسانه استان قرار گیرد.

استاندار مرکزی ادامه داد: رژیم صهیونیستی جنایت‌های بی سابقه‌ای را در سرزمین‌های اشغالی رقم زده و انعکاس هنرمندانه وقایع غزه با قلم هنرمندان موجی از بیداری جهانی را در دانشگاه‌ها و کشورهای غربی ایجاد کرده و باید این جریان تداوم یابد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری رویداد طوفان بیداری فضای رسانه‌ای خاطرنشان کرد: جنایت‌های صهیونیستی باید برای آیندگان بازگو شود و بی تردید انعکاس و ثبت و ضبط این جنایت‌ها برای آیندگان به قلم خبرنگاران و هنرمندان در محو اسرائیل از صحنه روزگار کمک شایانی می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha