جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
تصاویر / دیدار نماینده ولی فقیه در استان همدان با جمعی از طلاب و فعالان فرهنگی شهرستان نهاوند

حوزه / حجت الاسلام مغیثی گفت: درحالی که تمام مردم و دانشگاه‌های دنیا در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها دست به تظاهرات زدند اما سازمان‌های بین المللی بر علیه صهیونیست‌ها هیچ اقدامی نمی‌کنند و به افکار عمومی اعتنایی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: یکی از واجبات مردم توجه به رهنمودهای امام جامعه است، چون امام جامعه اولویت‌ها را تشخیص می‌دهد و خطرها را بهتر می‌فهمد و راهکارهای بهتری دارد.

وی ادامه داد: عمل به سخنان امام جامعه باید سرلوحه کارها قرار بگیرد و به همین دلیل بیان رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری همواره جز اصلی خطبه‌های نماز جمعه است.

امام جمعه نهاوند خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و لذا رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر این مورد تاکید داشته و دارند، پس لازم است تا مسئولان قدر این فرصت خدمت‌رسانی را بدانند.

وی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مجلس، باید انقلابی و گره‌گشای کار دولت و دستگاه اجرایی و خادم مردم باشد و برای رضای خدا کار کند.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه، یادآور شد: همانطور که امام راحل فرمودند، سازمان‌های مدعی حقوق بشر و سازمان ملل ابزاری در دست قدرت‌های استکباری هستند و امروز بعد از فجایع غزه معنی و مفهوم فرمایشات ایشان برای ما کاملا روشن می‌شود.

وی تأکید کرد: این سازمان‌ها بر علیه صهیونیست‌ها هیچ اقدامی نمی‌کنند و در خدمت منافع استکبار هستند و درحالی که تمام مردم و دانشگاه‌های دنیا در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها دست به تظاهرات زدند، ولی این سازمان‌ها به افکار عمومی اعتنایی ندارند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به موضوع جوانی جمعیت، اظهار کرد: ترویج ازدواج آسان و سخت نگرفتن خانواده‌ها، فرزندآوری و جوانی جمعیت و پرهیز از مسئله طلاق و دوری از هزینه‌های آن‌چنانی و تجمل‌گرایی، مسئله‌های مهمی است که باید در خانواده‌ها در این زمینه، فرهنگ سازی شود و باید فکری به حال این مسائل کنند تا راه برای ازدواج کم‌هزینه زوج‌های جوان باز شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha