شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
اقامه نماز جمعه خلخال

حوزه/ حجت الاسلام کریم اسدی امام جمعه خلخال گفت : انتظار از مسئولین استان اردبیل جواب شفاف به مردم خلخال درخصوص چگونگی انتقال آب قزل اوزن به اردبیل با وجود مخالفت مردم منطقه با این کار است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال اظهار داشت: انتظار از مسئولین استان اردبیل جواب شفاف به مردم خلخال درخصوص چگونگی انتقال آب قزل اوزن به اردبیل با وجود مخالفت مردم منطقه با این کار است.

امام جمعه خلخال گفت: اگرچنانچه این کاربا احساسات و به دور از، در نظر گرفتن حق مردم منطقه صورت گیرد، قطعاً عواقب و تبعات اجتماعی و فرهنگی مختلفی را در آینده به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام اسدی تأکید کرد: برای پیشگیری از هرگونه سوء استفاده فرصت طلبان از موضوع انتقال آب قزل اوزن به اردبیل، لازم است مسئولین استان به صورت شفاف با مردم خلخال در این خصوص سخن بگویند.

وی اظهار کرد: درحالی که مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در جنوب استان اردبیل از مشکل بیکاری به شدت رنج می‌برند، طرح مسئله اصرار بر انتقال آب سد کوثر و قزل اوزن تبدیل به یک سوال بزرگ برای مردم جنوب استان شده است.

وی خاطرنشان کرد: دید مردم منطقه به نظام یک دیده تکریمی توأم با اطاعت محض بوده و هرگونه اشتباه از سوی مسئولین این دید را دچار آسیب خواهد کرد.

گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و یاد و نام شهدای عملیات بیت المقدس، اشاره به اهمیت ازدواج آسان در اسلام برای افزایش جمعیت. تأکید بر صرفه‌جویی درمصرف انرژی و پرهیز از اشرافی‌گری و درخواست از مسئولین استان برای راه‌اندازی موزه میراث فرهنگی خلخال از دیگر بخش‌های سخنان امام جمعه در خطبه‌های این هفته بود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha