شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
کوهدشت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) کوهدشت با بیان اینکه باید تلاش شود تا افراد مومن، انقلابی و مستعد، جذب حوزه‌های علمیه شوند، گفت: امید می‌رود با ورود افراد مومن، انقلابی و مستعد شاهد پویایی و نشاط تهذیبی و علمی در حوزه‌های علمیه باشیم.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد رضا سبحانی مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) کوهدشت امروز در حاشیه نماز جمعه شهرستان با بیان اینکه ثبت نام حوزه علمیه برادران و خواهران آغاز شده است، اظهار داشت: طلاب و مبلغان با تبلیغ چهره به چهره و حضور در محافل مختلف، شرایط تحصیل در علوم حوزوی را برای خواهران و برادران علاقه‌مند تبیین و تشریح می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا افراد مومن، انقلابی و مستعد، جذب حوزه‌های علمیه شوند، گفت: امید می‌رود با ورود افراد مومن، انقلابی و مستعد شاهد پویایی و نشاط تهذیبی و علمی در حوزه‌های علمیه باشیم.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) کوهدشت، مبلغ دین بودن و رسالت پیامبر(ص) که همان تبلیغ و تعمیق آموزه های دینی در جامعه است را وظیفه‌ای خطیر عنوان کرد و یادآور شد: افراد در بدو ورود به حوزه باید چشم انداز تبلیغی را برای خود ترسیم و تلاش کنند تبلیغ اثرگذار و کارآمد در جامعه داشته باشند.

حجت الاسلام سبحانی اظهار کرد: افرادی که مدرک کلاس هشتم تا دیپلم دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت پذیرش حوزه و یا با مراجعه به مدارس ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha