یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
پذیرش دانش پژوه «مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر واحد کرمانشاه»

حوزه/ پذیرش دانش پژوه، با ثبت نام در مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر واحد کرمانشاه، در سال تحصیلی جدید شروع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، تجربه تحصیل دانش پژوهان حوزوی، در قطب علمی رشته‌های تخصصی حوزوی غرب کشور، با ثبت نام در مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر واحد کرمانشاه، شروع شد.

دروس تحصیلی حوزوی در این مرکز عبارتند از: سطح ۲، تفسیر و علوم قرآن، تبلیغ تخصصی، کلام اسلامی، سطح ۳، تفسیر و علوم قرآن، تبلیغ گرایش کودک و نوجوان، کلام اسلامی گرایش امامت، کلام اسلامی گرایش مذاهب اسلامی، کلام اسلامی گرایش مسائل جدید کلامی.

مهلت ثبت نام برای حضور در این نهاد تا ۲۰ خردادماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

بهره‌مندی از اساتید برجسته و متخصص، بهره‌مندی از برنامه‌های علمی، مهارتی و پژوهشی، فضای تحصیلی و امکانات و تجهیزات مناسب آموزشی، همراه با اعطای مدرک تخصصی رسمی سطح ۲ و سطح ۳ از مزایای حضور در این مرکز تخصصی برای دانش‌پژوهان می‌باشد.

همچنین از جمله خدمات تحصیلی در این مرکز می‌توان به امکان اخذ حجره(خوابگاه)، حمایت از دانش‌پژوهان مستعد، بهره‌مندی از کتابخانه تخصصی، چاپ مقالات علمی دانش‌پژوهان در مجله علمی تخصصی اشاره کرد.

گفتنی است ثبت نام از طریق سامانه نجاح، ثبت ‌نام مراکز تخصصی سال تحصیلی ۴۰۴-۱۴۰۳ به آدرس http://admission۲.ismc.ir/register/registration/۳۱/۱۷۵/۲، خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در کانال پذیرش ۱۴۰۳ عضو شوند https://eitaa.com/joinchat/۲۶۵۲۸۹۷۵۶۸C۵۹۸۰۹۱۵۵۴۷، همچنین جهت پاسخ به سوالات ضروری و پشتیبانی شماره تماس ۰۹۱۹۲۹۰۳۵۱۷ پاسخگوی داوطلبان خواهد بود.

«مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر واحد کرمانشاه» دانش پژوه می‌پذیرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha