یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
دوره توانمندسازی مبلغان استان فارس

حوزه/ دوره توانمندسازی مبلغان استان فارس به همت مؤسسه سراج منیر توحید فارس و با همکاری پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در ادامه سلسله کارگاه‌های توانمندسازی مبلغان استان فارس، دوره تکمیلی دانش‌افزایی تبلیغی ویژه مبلغان طرح امین و هجرت شهرستان‌های مُهر و گله‌دار برگزار شد.

در این دوره که به همت مؤسسه سراج منیر توحید فارس و با همکاری پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام، مرکز آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه فارس، دفتر تبلیغات اسلامی قم و مرکز تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی (مفتاح) برگزار شده است، مبلغان در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی آموزش‌های لازم را درباره مبانی توحید از دیدگاه قرآن و شبهات پیرامونی آن فرا گرفتند.

این سلسله کارگاه‌ها در پی نیازسنجی از مبلغان خواهر و برادر و کُنشگران فرهنگی طراحی شده و تاکنون در شهرستان‌های لارستان،گراش و زرین دشت برگزار گردیده است و در سایر شهرستان‌های هدف نیز ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام صبور، مدیر مؤسسه سراج منیر توحید فارس با اشاره به این دوره که پنجمین دوره از سلسله دوره‌های توانمندسازی مبلغان است، گفت: همکاری خوبی بین این پنج مجموعه انجام گرفته است، و بحمدالله مسئولین شهرستانی هم همکاری شایسته‌ای در زمینه تسهیلگری برای برگزاری این دوره‌ها داشته‌اند.

وی افزود: برگزاری این دوره نمونه‌ی خوبی از کار تشکیلاتی فرا سازمانی و هماهنگ است که می‌توان با تکرار و استمرار چنین حرکت‌هایی مطابق نیاز مخاطبین گام جدی و مؤثری در تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و مقابله با شبیخون اعتقادی و فرهنگی دشمن برداشت.

گفتنی است، مؤسسه سراج منیر توحید، یک مؤسسه فرهنگی، پژوهشی، آموزشی تحت اشراف دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی است که در زمینه مقابله با فرقه‌های تکفیری فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha