یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری مراسم دعا برای سلامتی رییس جمهور و هیأت همراه در مساجد تبریز پس از نماز مغرب و عشاء امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید محمود حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نمازگزاران تبریزی با اشاره به بروز سانحه برای بالگرد حامل رییس جمهور و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در مسیر بازگشت از جلفا، گفت: بر همین اساس مردم خداجوی استان و به ویژه تبریز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مساجد برای سلامتی مسافران این بالگرد دست به دعا بر می دارند.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، نمازگزاران تبریزی در همه مساجد اقامه کنندگان نماز جماعت برای سلامت و عافیت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رییس جمهور، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی دعا خواهند کرد.

گفتنی است، بالگرد حامل رییس جمهور و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه سی و عزیمت برای افتتاح طرح پالایشگاهی در تبریز به دلیل شرایط نامساعد جوی در حوالی معدن مس سونگون دچار سانحه شده و در حال حاضر تلاش تیم های امدادی و واکنش سریع در تلاش برای رسیدن به محل این سانحه و اطلاع از وضعیت سانحه دیدگان ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha