چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
21

حوزه/ فرمانده سپاه استان مازندران، فرهنگ و تفکر مدیریت جهادی را از الزامات دست یابی به تمدن نوین اسلامی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، سردار سیاوش مسلمی طی سخنانی در مراسم شکوه هجرت اختتامیه فعالیت‌های یک سال جهادگران این استان در دانشگاه نوشیروانی شهرستان بابل با بیان این که بخش مهمی از اردوهای جهادی برپایه سازندگی استوار شده است ابراز داشت: ترویج فرهنگ و تفکر مدیریت جهادی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی ضروری است.

وی افزود: جهاد یکی از مفاهیم دین اسلام است و واژه «جهاد» به معنی کوشش و مبارزه و فعالیت است و جهاد برعکس آنچه که امروزه توسط سیاستمداران مطرح می‌شود، تنها به معنی جنگ و خون‌ریزی نیست، بلکه در اصل به معنی کوشش و مبارزه در عرصه‌های گوناگون است.

وی ادامه داد: برخی فضای فکری جهاد را درک نمی‌کنند و فکر می‌کنند که آنان نیز در ارائه خدمات هزینه‌ای دریافت می‌کنند در حالی که جهادگران بدون چشم داشتی با هزینه شخصی خویش برای عمران و آبادانی کشور و خوشحالی هموطنان گام برداشته‌اند.

مسلمی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال القای این تفکر است که جوانان این مرزوبوم، جوانان انقلابی سال‌های گذشته نیستند در حالی که این جوانان هستند که با اقدامات جهادگرانه خویش درصدد ساخت ایرانی قوی‌تر هستند.

وی افزود: امروزه بسیاری از کشورها در حال تئوری کردن این القائات هستند که باید برای پیشرفت و آبادانی به قدرتی وابسته بود در حالی که ما دیدیم که در وعده صادق کشور ما به جوانان غیور سرزمینش وابسته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha