یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
آیت الله رئیسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان در پیامی شهادت رئیس جمهور خدوم و جهادی خادم الرضا حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیرحوزه علمیه خوزستان در پیامی شهادت رئیس جمهور خدوم و جهادی و هیئت همراه را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاءَ مَرْضَاتِ اللَّهِ وَاللَّهُ رَءُوفٌ بِالْعِبَادِ(بقرة/۲۰۷)

خبر شهادت رییس‌جمهور خدوم و جهادی به همراه امام جمعه مردمی و محبوب تبریز و وزیر توانمند امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی، موجی از غم و اندوه را در دلهای مومنین و هم‌میهنان عزیز ایجاد نمود.

قطعا این عزیزان به آرزوی خود رسیدند و پس از گذران عمری در راستای اعتلای نظام مقدس اسلامی، خدمت صادقانه به مردم و به جا گذاشتن خاطرات نیک و پسندیده به دیدار معشوق پر کشیدند.

روحیه جهادی، تواضع در برابر مردم، ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ظالم و فساد، ایثار و گذشت، ولایت مداری و خستگی‌ناپذیری آیت الله رئیسی ، الگویی عملی و اسوه‌ای بی‌نظیر برای همه ما و همه‌ی آزاداندیشان عالم ترسیم نمود.

چه زیبا معامله‌ای با آقا امام رضا(علیه السلام) نمود و در راه خدا و دین خدا و اعتلای مکتب اهل بیت (علیهم السلام) خود را به اوج عزت و جلال رساند.

بی‌گمان یاد و نامش و ادامه مسیر خدمتش ادامه خواهد داشت.

این شهادت را به حضرت بقیة الله الاعظم(ارواح العالمین له الفداء)، امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، بستگان و بازماندگان وهمه هموطنان تسلیت عرض می‌نمایم.
از خداوند متعال توفیق ادامه مسیر شهدا را مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha