دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
تصاویر/ آیین آزادی ۲۴۱ مددجوی نیازمند جرایم غیر عمد زندان‌های آذربایجان غربی در ارمیه

حوزه/ همزمان با شب ولادت امام رضا (ع) ۲۴۱ نفر زندانی جرایم غیر عمد و محکومین مالی آذربایجان غربی در شب میلاد امام رضا علیه السلام آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، ناصر عتباتی شامگاه یکشنبه در آیین آزادی ۲۴۱ مددجوی نیازمند جرایم غیر عمد زندان‌های آذربایجان غربی در قالب پویش کریمانه در مسجد امام خمینی (ره) گلباد ارومیه برگزار شد. اظهار داشت: امروز برای یک کار خیر، ارزشمند و گره گشایی از مشکلات افراد دردمندی که غالباً سرپرست خانوار بوده و بدلیل مشکلات معیشتی گرفتار شده اند، در مکانی مقدس گرد هم آمدیم.

وی ادامه داد: شهروندان و مردم خیر استان مایه مباهات هستند که به کمک دستگاه قضایی و اداره کل زندانها آمده و برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی و همچنین از خانواده های زندانیان نیازمند حمایت می کنند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: در جامعه اسلامی مردم و مسئولان به مقوله زندان بی تفاوت نیستند و نگاه انسانی و سازنده به این بخش دارند و در برابر نیازمندی های زندانی و خانواده او احساس مسئولیت می کنند.

وی تاکید کرد: اگر کمک های مردم نوع دوست، فهیم، نجیب و با اصالت کشور خاصه استان آذربایجان غربی که درک درستی از مقوله زندان نبود مدیریت این امر ممکن نبود.

در پایان این مراسم ۲۴۱ زندانی جرائم غیر عمد با حضور خادمین حرم امام رضا (ع) از زندان آزاد شدند .

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha