یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ شهادت شهدای خدمت، علاوه بر اینکه جریان حق خواهی و خدمت جهادی را تقویت خواهد کرد، موجب همبستگی ملی و بین‌المللی جبهه مقاومت و امت اسلامی هم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی و تشکلات دینی و قرآنی استان در پی شهادت شهدای خدمت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و یاران همراهش پیام تسلیت صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

حادثه سقوط هلیکوپتر و شهادت رئیس جمهور و همراهانشان، مایه تأثر شدید مردم غیور و ولایی آذربایجان، ملت شریف ایران اسلامی و جبهه مقاومت و امت اسلامی شد.

شهادت شهدای خدمت، علاوه بر اینکه جریان حق خواهی و خدمت جهادی را تقویت خواهد کرد، موجب همبستگی ملی و بین‌المللی جبهه مقاومت و امت اسلامی هم خواهد شد.

آیت الله رئیسی، آیت الله آل هاشم، دکتر حسین امیر عبدالهیان و دکتر رحمتی که ذخیره نظام بودند و مسندها و موقعیت های اجتماعی آن ها عاملی برای خدمت به مردم بود و چه زیبا فرمود؛ امام علی (ع) که أرادَتهُمُ الدُّنیا فَلَم یُریدوها ، وأسَرَتهُم فَفَدَوا أنفُسَهُم مِنها، دنیا آنها را خواست؛ امّا آنها دنیا را نخواستند و دنیا اسیرشان کرد؛ امّا آنان ، سَر بَها دادند و خود را از بند دنیا رهانیدند و شهادت پایان کار و اجر خدمت مخلصانه، جهادی و مؤمنانه برای کسانی بود که جان خود را در راه خدمت به ملت ایران و دین اسلام کف دست گرفتند و شب و روز نشناختند.
قطعا خط و مسیر خدمت، جهاد و حل مشکلات کشور متوقف نخواهد شد و اندکی خلل در عزم و اراده ملت، دولت و مسئولین جمهوری اسلامی در خدمت صادقانه به مردم و حرکت در مسیر پیشرفت ایجاد نخواهد شد و این مسیر قدرتمندتر از گذشته ادامه خواهد یافت.

شخصیت مجاهد و خدمت‌گزار آیت‌الله رئیسی به عنوان نماد خدمت و جهاد و حامی محرومان و سید شهدای خدمت برای همیشه در تاریخ جمهوری اسلامی و اذهان و یاد ملت شریف ایران باقی خواهد ماند.

امروز تدابیر الهی رهبر انقلاب بحول الهی کشور را از این برهه به سلامت عبور خواهد داد.

تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، تشکلات دینی، قرآنی، مردمی، هیئات مذهبی آذربایجان غربی ضمن تسلیت این ضایعه به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران، علو درجات را برای آن عزیزان سفر کرده از خدا متعال مسئلت دارند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha