دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
بیانیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی کشور و هیأت همراه را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی کشور و هیأت همراه را تبریک و تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‌ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

روح بلند فرزند رشید ملّت، رئیس جمهور محبوب و مردمی، خادم الرضا، حضرت آیت الله رئیسی به اجداد طاهرینش پیوست.

تصویری که از این بزرگ مرد در ذهن مردم ایران شکل گرفته است، ایمان و امید، کوشش خستگی‌ناپذیر، خضوع و مردم‌داری، گشاده‌رویی و گره‌گشایی است.

اینجانب عروج آسمانی خادم ملّت و همراهان عزیزش را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم بصیر ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و علوّ درجات را برای آن عزیز سفر کرده از درگاه احدیت مسئلت دارم.

بدون شک با لطف خداوند متعال و عنایت خاص حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و در سایه‌ی تدابیر داهیانه رهبر فرزانه، حکیم و مقتدر انقلاب، فرزندان خدوم ملّت در مجموعه‌های مختلف دولتی و حاکمیتی، از جمله وزارت جهاد کشاورزی، با قدرت و قوّت مضاعف، رسالت خویش را دنبال نموده و اجازه نخواهند داد هیچ گونه اختلالی در مسیر خدمت به مردم و امور جاری کشور اتفاق بیفتد.

به یاری خداوند، راه رئیس جمهور شهید که همان راه امام راحل (ره) و شهدای عزیز انقلاب اسلامی است، قطعا ادامه خواهد داشت.

از خداوند متعال، اقتدار و توفیق روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و سلامتی رهبر فرزانه انقلاب را مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
سید حسن ربانی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha