پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان اردبیل در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان در پی وقوع سانحه هوایی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نوروزی مدیر حوزه علمیه استان اردبیل در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان در پی وقوع سانحه هوایی را تسلیت گفت. این متن تسلیت به شرح زیر است:

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در پی وقوع سانحه هوایی عصر روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، رئیس جمهور محترم و مغتنم ایران اسلامی حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دعوت حق را لبیک گفته و همراه با یاران انقلابی خود آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان به درجه رفیع شهادت رسیدند.

این مصیبت بزرگ را به پیشگاه امام عصر ارواحنا فداه و نائب بر حق ایشان حضرت امام خامنه‌ای دام ظله العالی و عموم مردم ایران و مستضعفان جهان تسلیت گفته و بر این سخن حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب تاکید می‌کنیم که فرمودند: «مردم عزیزمان نگران و دلواپس نباشند؛ کارهای کشور ان‌شاءالله مرتب، منظم پیش می‌رود. هم امنیت کشور، هم امنیت مرزها، هم بقیه کارهایی که در سطح کشور به وسیله قوه مجریه باید انجام بگیرد، انجام می‌گیرد».

مهدی نوروزی

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha