شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
رئیس جمهور

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی با تسلیت شهادت رئیس جمهور، تصریح کرد: ملت مقاوم و شهید پرور رئیس جمهوری دانشمند، سخت کوش، شجاع، انقلابی، مردمی و خدوم را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَی اللهِ‌ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللهِ‌ وَ کانَ اللهُ‌ غَفُوراً رَحیماً (نساء: 100)

بار دیگر مصیبتی هولناک و سنگین بر این ملت غیور، مقاوم و انقلابی وارد شد و شانه های ملت عزیز می بایست سنگینی این مصیبت را تحمل کرده با مقاومت و ایستادگی راه امام عزیز خود روح الله «رحمت الله علیه» را ادامه دهد.

ملت مقاوم و شهید پرور رئیس جمهوری دانشمند، سخت کوش، شجاع، انقلابی، مردمی و خدوم را از دست داد و به هجران وزیر خارجه ای با همان ویژگی ها مبتلا شد.

از خدای متعال خاضعانه و ملتمسانه می خواهیم سنگینی این مصیبت را بر رهبری معظم انقلاب، ملت شهیدپرور و خانواده این عزیزان آسان گرداند و با عنایات خاصه اش به بهترین وجه جبران نماید.

مدیر مجتمع حوزوی مشکات به نمایندگی از طرف اساتید، کارگزاران و طلاب عزیز این مجتمع، شهادت رئیس جمهور محبوب حضرت آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه انقلابی حسین امیر عبداللهیان، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، استاندار محترم آذربایجان شرقی و بقیه همراهان را به محضر قطب عالم امکان حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، ملت عزیز و شهید پرور و همه بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض نموده علو درجات و رضوان الهی را برای ارواح طیبه این شهدای عالی مقام مسئلت می نماید و صبر و اجر بی حساب برای بازماندگان و همه دلسوختگان این مصیبت خواهان است.

محمدتقی سبحانی نیا
مدیر مجتمع حوزوی مشکات

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha