دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
زمانی فرد

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی همواره اهل خدمت به مردم بود و کارنامه فعالیت‌های خود را نیز با حرکتی برای خدمت به مردم شروع کرد و در حین انجام وظیفه به پایان رسانید.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، ضمن تسلیت شهادت ریاست جمهور و هیئت همراه در سانحه بالگرد، گفت: درود فراوان بر روان پاک رئیس جمهور محبوب و مردمی که حقیقتا خادم ملت بود و در کارنامه درخشان خود خدمت به ملت اسلامی و ولایتمداری خود را ثبت کرد.

وی ضمن تبیین ویژگی‌های نمونه و الگویی آیت الله سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: ایشان سه ویژگی مهم و بارز داشت؛ نخست آن اعتقاد قلبی به نظام جمهوری اسلامی و حرکت بزرگ ملت ایران برای پیشروی به سوی ایرانی آباد و نکته دوم ویژگی ایشان این بود که ولایتمدار و درخط ولایت و مطیع قاطع نسبت به مقام معظم رهبری بود.

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان با بیان ‌اینکه آیت‌الله رئیسی حقیقتا ولایت فقیه را لمس نموده بود، عنوان کرد: رئیس جمهور از مردم، در میان مردم و برای مردم بود و در کارنامه خود، این سه عنصر مهم را به یادگار گذشت.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی همواره اهل خدمت به مردم بود و کارنامه فعالیت‌های خود را نیز با حرکتی که برای خدمت به کشور و استان آذربایجان شرقی صورت گرفت و در حین انجام وظیفه و خدمت به پایان رسانید.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی فرد با بیان این که امیدواریم خداوند متعال روح بلند این نمونه عرصه تلاش و خدمت را در درجات عالی همراه با علی بن موسی الرضا(ع) که در شب میلاد آن حضرت به درجه رفیع شهادت نائل آمد برساند، خاطر نشان کرد: امیدواریم خداوند ایشان را با اجداد طاهرینش مشهور گردانده و به همگان توفیق ادامه راه ایشان را عنایت کند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha