دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
شهید سید ابراهیم رئیسی

علماء نبل و الزهراء شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و دیگر شهدای همراه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و همه ملت شریف ایران تسلیت گفتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علماء نبل و الزهراء در پی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین رئیسی (رحمة الله علیه) پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

ترجمه متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال تعالی: «ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل أمواتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون»

إنا لله وإنا إلیه راجعون ولا حول ولا قوة إلا بالله العلی العظیم.

با تسلیم هر چه بیشتر در برابر مشیت و تقدیر الهی و با اندوه فراوان، خبر شهادت رئیس جمهور ایران حجت الاسلام والمسلمین رئیسی (رضوان الله علیه) و همراهان ایشان را دریافت کردیم.

این مصیبت بزرگ را به پیشگاه امام عصر ارواحنا فداه، نائب بر حق ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله العالی)، مراجع عظام تقلید (حفطهم الله)، خانواده شهدای این فاجعه دردناک و ملت ایران تسلیت عرض نموده، و از درگاه خداوند متعال برای خانواده شهدا و ملت شریف ایران صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهدای عزیز علو درجات مسألت می کنیم.

شهدای عزیز این حادثه در سراسر جهان از جمله فلسطین، لبنان، سوریه و عراق از حامیان مستضعفین بودند. خداوند حجت الاسلام ابراهیم رئیسی(رضوان الله علیه) رئیس جمهوری اسلامی ایران و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همرزمانشان را بیامرزد و فسیح بهشت سکنا دهد.

این حادثه دردناک را از طرف علما و مردم نبل و الزهرا صمیمانه تسلیت گفته و اندوه عمیق خود را از این ضایعه بزرگ ابراز می کنیم، و خود را در غم رهبر و مردم ایران شریک می دانیم. این عزا عزای ما است مصیبت مصیبت ما است و این زخم زخمی بر پیکره ما است.

در پایان تأکید می کنیم مطمئن هستیم که ایران عزیز با مردم غیور و رهبری خردمندانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله العالی) بر این مصیبت بزرگ فائق خواهد آمد و إن شاء الله ایران روز به روز قوی تر و عزیزتر خواهد شد و از همه آزادگان و مستضعفان جهان حمایت خواهد کرد.

علماء نبل و الزهرا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha