یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
آقاجانپور

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور گفت: شهید رئیسی زندگی خود را وقف دفاع از اسلام و خدمت خالصانه و بی ریا به مردم کرده بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در پیامی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت پرافتخار خادم امام رضا و خادم ملت ایران، رئیس جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رضوان الله تعالی علیه و همراهان ایشان را به محضر مبارک حضرت ولی الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حقش ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، مراجع تقلید و حوزه های علمیه و به ملت شریف ایران تبریک و تسلیت می گویم.

عالم بزرگواری که زندگی خود را وقف دفاع از اسلام و قرآن و خدمت خالصانه و بی ریا به مردم کرده بود و در این راه هرگز خسته نمی شد. او بحق سید محرومان بود.

به ملت شریف ایران عرض می نمایم: گرچه تحمل مصیبت فقدان حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان برای ما و مردم ما بسیار سخت و سنگین است، اما باید بپذیریم که منطق ما منطق اسلام و منطق قرآن است، انا لله و انا الیه راجعون

همگان بدانند با شهادت رئیس جمهور محترم و حضرت آیت الله آل هاشم امام جمعه محبوب و مردمی، امیر عبداللهیان وزیر محترم امور خارجه انقلابی و ولایی و آقای دکتر رحمتی استاندار متدین آذربایجان شرقی، کوچکترین خللی در عزم و اراده ی ملت ایران در مسیر حفظ استقلال و عزت و شرف این کشور بوجود نمی آید.

ما بر سر عهد و پیمان خود در تبعیت از اوامر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز برای دفاع از اسلام و قرآن و اعتلای ایران اسلامی تا آخر ایستاده ایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سید ضیاءالدین آقاجانپور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha