چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مدرسه علمیه فاطمیه نقده

حوزه/ سعیدی گفت:  عدالت محور بودن، خدمت جهادی و بدون منت، پیرو ولایت و امامت بودن از شاخصه‌های مهم شهدای خدمت بود و باید برای ما در این مسیر الگو باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، شیرین سعیدی امروز در مراسم گرامیداشت شهدا خدمت که در مدرسه علمیه فاطمیه نقده برگزار شد، با تسلیت شهادت حجج اسلام والمسلمین رئیسی و آل هاشم، اظهار داشت: شهدای خدمت که در سالروز ولادت امام رضا(ع) در مسیر خدمت به ملت ایران به شهادت رسیدند، خادمین واقعی ملت بودند و خدای متعال نیز به خاطر این خدمت صادقانه، آن‌ها را گلچین کرد و نزد خود برد.

وی ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در عمل و گفتار خود تبعیت از ولایت و شناخت منظومه فکری امامین انقلاب و تلاش برای تعالی کلمة الله را به خوبی نشان داد و کمک بزرگی برای مقاومت اسلامی کرد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه نقده، تصریح کرد: عدالت محور بودن، خدمت جهادی و بدون منت، پیرو ولایت و امامت بودن از شاخصه‌های مهم شهدای خدمت بود و باید برای ما در این مسیر الگو باشند و عَلَم خدمت صادقانه را برداریم و حرکت کنیم.

وی ابراز کرد: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی یکی از مهم‌ترین اهدافش از بین بردن فاصله‌های طبقاتی و تلاش و مجاهدت در مسیر خدمت بود.

سعیدی عنوان کرد: رئیس جمهور، به عنوان خادم ملت همیشه سعی در ایجاد آسایش و آرامش برای ملت ایران داشت و باید از این بزرگان درس عدالت محوری و ولایت مداری را یاد بگیریم و نگذاریم جان فشانی‌های این عزیزان از یادها فراموش شود.

این مراسم با ختم قران و فاتحه خوانی به پایان رسید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha