سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
تسلیت

حوزه/ سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در پیامی شهادت رئیس جمهور و یارانش را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

‌روح بلند حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال مجاهدانه ایستاد به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، شهادت رئیس‌ جمهور مردمی و با اخلاص حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌ فقیه دراستان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان شهیدشان را که حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند، به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، نائب برحقشان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و برای شهدای این حادثه جانسوز علو درجات الهی را مسئلت می‌نماید.

بی‌شک با فقدان این خادم ملت در اراده مردم شریف ایران اسلامی خللی ایجاد نخواهد شد و در رسیدن به قله‌های تعالی و پیشرفت مصمم‌تر از قبل گام برخواهند داشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha