یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام رضوی گفت: شهید رئیسی و هیئت همراه ایشان در راه خدمت به ملت و مردم و تعالی انقلاب اسلامی و سیراب ومحکم کردن پایه های انقلاب ونظام جمهوری اسلامی شهید شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام علیرضا رضوی امروز در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه برگزار شد، با تسلیت شهادت حجج اسلام والمسلمین رئیسی و آل هاشم، اظهار داشت: داغ شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده رهبر انقلاب در آذربایجان شرقی، استاندار این استان و دیگر همراهان آن ها حقیقتا داغ بزرگی است اما باید بدانیم برای رسیدن به قله ها این حوادث بسیار طبیعی است.

وی ادامه داد: شهادت یکی از مهم ترین آرزوهای اولیاء الهی، انبیاء و ائمه معصومین بود و شهیدان خدمت به اوج قله سعادت دست یافتند و این برای ما یک الگو است که خدای متعال کسانی را پیش خود می برد و گلچین می کند و توفیق شهادت به او نصیب می کند که در جهت کسب رضای الهی مردم داری بکنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: این داغ بسیار بزرگ است اما باید قوی باشیم و همبستگی خودمان را حفظ کنیم و اجازه ندهیم دشمن با اهداف سوء خود به نظام اسلامی ضربه بزند و باید قدر داشته های خودمان را بدانیم.

وی افزود: شهید رئیسی و هیئت همراه ایشان در راه خدمت به ملت و مردم و تعالی انقلاب اسلامی و سیراب ومحکم کردن پایه های انقلاب ونظام جمهوری اسلامی شهید شدند.

حجت الاسلام رضوی در پایان گفت: باید ثواب تدریس، تحصیل و بخشی از عبادت های خودمان را به روح این شهیدان اهدا کنیم و با ان ها عهد ببندیم که در مسیر آن ها قدم برخواهیم داشت و اجازه نمی دهیم پرچم خدمت و جهاد بر روی زمین بماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha