سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
شهدای خدمت

حوزه/ رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه تصریح کرد: بی‌گمان رئیسی بزرگ با صفای باطن ویژه خود، اخلاص در عمل، خدمتگزاری خستگی ناپذیر و مردمداری کم نظیرش در قلب مردم ایران و مستضعفان و همه دلبستگان به اندیشه و عمل اسلامی جاودانه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر عطاء الله رفیعی آتانی در این پیام تسلیت آورده است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر و مابدلوا تبدیلا

شهادت مهاجر الی الله و مجاهد فی سبیل الله، آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی و همسفران عزیزش را در اوج ناباوری به حضرت ولیعصر ( عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می‌نماییم.

بی‌گمان رئیسی بزرگ با صفای باطن ویژه خود، اخلاص در عمل، خدمتگزاری خستگی ناپذیر و مردمداری کم نظیرش در قلب مردم ایران و مستضعفان و همه دلبستگان به اندیشه و عمل اسلامی جاودانه شد. او از میان ما رفت اما همه فضیلت‌های اخلاقی علمی، مدیریتی و انسانی او در میانه ما خواهد ماند.

واقعا نمی‌توان همراهی امام جمعه محبوب تبریز و وزیر امور خارجه مجاهد و با تدبیر جمهوری اسلامی را در این مسافرت به ملکوت با رئیسی محبوب ملت ایران به تصادف انگاشت. تدبیر الهی بار دیگر قاب کاملی از زیبایی‌های اسلام و ملت بزرگ ایران را در دیدگاه جهانیان به تصویر کشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha