چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جمهور

حوزه/ ستاد مرکزی اعتکاف در پی شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور و همراهان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در متن پیام ستاد مرکزی اعتکاف که به مناسبت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان صادر شد آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلا (احزاب، ۲۳)

شهادت مظلومانه رئیس جمهور خدوم و محبوب، خادم آستان ملکوتی ثامن‌الحجج علیه‌السلام آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدر او، دل‌های همه ملت ایران و مظلومان عالم را داغ‌دار کرد.

عدالت‌خواهی و فسادستیزی و ساده زیستی، خستگی ناپذیری توام با خردمندی و شکیبایی، اغتنام فرصت خدمت به مردم همراه با دوری از حاشیه‌ها، پشتکار و تواضع و دغدغه رفع مشکلات محرومان، سلوک مردمی و حضور بی‌تکلف و صمیمی در بین مردم، تمکین در برابر قانون و اطاعت عملی از ولی فقیه و مجاهدت برای تحقق آرمان‌های امام و شهیدان و اعلام شجاعانه آن، از بارزترین ویژگی‌های این عالم خدمتگزار و مدیر عالی رتبه و کم نظیر نظام اسلامی بود. همه این صفات حسنه، برخاسته از انس او با عبادت و سحر و توسل و ثمره خدمت خالصانه‌اش به آستان حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و السلام بود که پاداش آن را نیز در شب میلاد امام رئوف دریافت کرد و به شهیدان والامقام، رجایی و باهنر پیوست.

شهادت هشتمین رئیس جمهور ولائی جهادی و انقلابی را در شب ولادت هشتمین امام همام، به محضر امام زمان عجل‌الله‌تعالی فرجه‌الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و همه دلدادگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان، تسلیت می‌گوییم.

جز خدا ندید و جز مهر مردم نطلبید و جز لبخند بر دیده ایرانیان چیز دیگری را طلب نمی‌کرد و چه عاشقانه در سفر خدمت، جان به جان‌آفرین ارزانی داشت تا سندی از مهربانی مردانی باشد که جز اعتلای اسلام و ایران وطن به چیز دیگری نمی‌اندیشند.

آیت‌الله رئیسی در طول دوران پرافتخار مدیریت خود، الگویی بی‌سابقه و بی‌نظیر از خدمت جهادی، خستگی‌ناپذیر و مخلصانه به جامعه اسلامی را به نمایش گذاشت. بدون شک، شهادت او عاملی برای ماندگار شدن این الگوی مدیریتی در جامعه اسلامی خواهد بود و فرهنگ معنویت و اخلاق را در خدمت به خلق پایه‌گذاری کرد. یادش همواره در ذهن و ضمیر یکایک ایرانیان گرامی خواهد بود و امیدوارم که راهش و مرامش نیز پر رهرو باشد.

سیدعلیرضا تکیه‌ای

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha