چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
عزا

حوزه/موسس مدارس علمیه خواهران و برادران نورآباد گفت: بی‌شک مردم قدردان و فرهیخته ایران اسلامی خدمات و مجاهدت‌های بی‌وقفه خادم الرضا را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سعید امیدیان موسس و متولی مدارس علمیه خواهران و برادران نورآباد در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرک الموت فقد وقع اجره علی الله و کان الله غفورا رحیما


عروج ملکوتی رئیس جمهور پر تلاش و خستگی ناپذیر، سید خدوم و محبوب حضرت حجت الاسلام والمسلمین سبد ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و جمعی از خدمتگزاران صادق و جهادی در حال انجام‌ وظیفه در سانحه دلخراش هوایی تکان دهنده و ناباورانه بود که قلب دلدادگان انقلاب را جریحه‌دار کرد.
ملت بزرگ ایران خدمتگزاری صدیق ، فداکار و کم نظیر را از دست داد.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی عمری با اخلاص، صفای باطن و تواضع در عرصه‌های مختلف مدیریتی به زیبایی درخشید و بی‌شک مردم قدردان و فرهیخته ایران اسلامی خدمات و مجاهدت‌های بی‌وقفه خادم الرضا را فراموش نخواهد کرد.
این مصیبت جانگداز را به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه ، مسئولین نظام و بازماندگان این عزیزان آسمانی ، تسلیت عرض نموده و حشر شهیدان خدمت با اولیا الهی را از خداوند متعال خواهانم.

سعید امیدیان

متولی و موسس مدارس‌ علمیه خواهران و برادران نورآباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha