دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
کد خبر: 1158928
۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
کارگاه شعر

حوزه/ صدوشصتمین کارگاه شعر آهنگ دیگر به مناسب شهادت رییس جمهور ایران با حضور شاعران و ادب‌دوستان در حوزه هنری استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، صد و شصتمین کارگاه شعر آهنگ دیگر، به مناسب شهادت جانگداز رییس جمهور ایران خادم الرضا شهید سید ابراهیم رئیسی امروز با حضور شاعران و ادب‌دوستان در حوزه هنری استان بوشهر برگزار شد.

غلامرضا ابراهیمی دبیر کارگاه با قرائت‌ سوگ سرودی، سانحه دلخراش سقوط بالگرد ریاست جمهور ایران و همراهانش را تسلیت گفت و اظهار داشت: شهادت ناباورانه خادم ملت آنهم در روز ولادت امام رضا(ع) بهترین مزد و پاداش مجاهدت‌های مجاهد انقلابی سید ابراهیم رییسی بود.

وی افزود: خادم الرضا(ع) و سید محرومان، تنها دو عنوان برای حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی است که با پسوند «مردمی» وارد میدان خدمت به مردم ایران اسلامی شد، نبود، «شهیدِ جمهور» در میدانِ عمل نشان داد که در راه تلاش برای اعتلا و پیشرفت ایران و انقلاب، خستگی‌ناپذیر است و سر از پا نمی‌شناسد.

وی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی حامی شاعران و نویسندگان در عرصه‌های مختلف به‌ویژه هنر متعهد و راستین بود.

ابراهیمی، با تأکید بر لزوم سوگواری اهالی ادبیات در عزای شهید خادم ملت، یادآور شد: تمام شاعران و ادبا، عزادار مردی از تبار قلم و خرد و اندیشه هستند، کسی که جانانه عَلَم دفاع از حقوق شاعران و نویسندگان و پژوهشگران را برافراشت و خود اندیشمندی انقلابی بود.

شاعر بوشهری ابراز کرد: رسالت خطیر همه ماست که با اشعار خود در معرفی ابعاد مختلف شخصیت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی رییس جمهور کوشا باشیم و شهید رئیسی را بیشتر از پیش به اهالی فرهنگ و جهانیان معرفی کنیم.

گفتنی است در این محفل سوگواری هر یک از شاعران بوشهری، محمد امینی نژاد، خداداد زهی، مسعود عرب زاده، عاطفه بردستانی و سمیرا کشاورز سروده‌های خود را در سوگ شهید خدمت سید ابراهیم رئیسی قرائت‌ کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha