یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
حجت الاسلام صفر علی فتح اللهی مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: شهید رئیسی در جایگاه ریاست جمهوری، همواره به صورت جهادی عمل کرد و لحظه‌ای ساکت ننشست.

حجت الاسلام و المسلمین فتح اللهی مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در سانحه بالگرد، اظهار داشت: حادثه غمبار و غم انگیز شهادت رئیس جمهور و همراهان در سانحه اخیر را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شخصیتی برای توده مردم بوده و رئیس همه جمهور است، تصریح کرد: کسی می‌تواند با عنایت به ادبیات اسلامی و فرمایش ائمه معصومین(ع) در این جایگاه قرار گیرد که خدمات قابل توجهی به مردم داشته باشد و به حمدالله در سال‌های خدمت شهید رئیسی در جایگاه ریاست جمهوری، همواره به صورت جهادی عمل نمود و لحظه‌ای ساکت ننشست، شهید رئیسی به تعبیر رهبر معظم انقلاب خستگی ناپذیر بود و این موضوع در شخصیت رئیس جمهور جلوه‌گری داشت.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان، با بیان اینکه در مدت ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی بارقه‌های امید در دل محرومان و مستضعفان ایران اسلامی در جای جای کشور ایجاد شد، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور با حضور شبانه‌روزی و سفرهای متعددی که در استان‌ها و شهرستان‌ها داشت، نشان داد بایستی به این کیفیت برای مردم کشور ایران اقدام کرد تا امید همیشه در دل مردم این سرزمین زنده بماند.

حجت الاسلام والمسلمین فتح اللهی، با بیان اینکه با درایت رهبر معظم انقلاب روز به روز بر تنومندی درخت انقلاب افزوده می‌شود، به عنصر ولایتمداری در شخصیت رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور همواره در موضوعات گوناگون گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بود و با انتخاب تیم‌های مدیر و مدبر توانست به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم روز به روز بر همه ظرفیت‌های کشور افزوده شود و بتوانیم خواسته امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و اهدافی که در انقلاب و همچنین قانون اساسی در نظر گرفته شده را محقق کنیم، یادآور شد: امیدواریم ایران اسلامی بتواند با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری در ایجاد تمدن نوین اسلامی حرکت کند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha