دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
شهدای خدمت + سقوط بالگرد

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ظفر علی شاه نقوی گفت: آیت الله رئیسی، شخصیت مردمی، انقلابی، ولایی، صادق، خدوم و پرکار بود که در دوران تصدی مسئولیت‌های خطیر نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره با تعهد و پشتکار، در مسیر خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید ظفر علی شاه نقوی نماینده طلاب ایالت خیبر پختون خواه و کشمیر در مشاوران منطقه ای جامعه المصطفی العالمیه با نهایت تأسف و تأثر از سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران، اظهار داشت: در پی حادثه ای ناگوار شاهد شهادت خادم مخلص مردم و انقلاب، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهانش بودیم.
وی در ادامه افزود: آیت الله رئیسی، شخصیت مردمی، انقلابی، ولایی، صادق، خدوم و پرکار بود که در دوران تصدی مسئولیت‌های خطیر نظام مقدس جمهوری اسلامی، از معاونت قوه قضاییه تا تولیت آستان قدس رضوی و ریاست جمهوری، همواره با تعهد و پشتکار، در مسیر خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشت.
وی با اشاره به خستگی‌ناپذیر بودن رئیس جمهور ایران، خاطر نشان کرد: شهادت وی در حین انجام وظایف قانونی و خدمت به مردم، نشانگر تعهد عمیق و خستگی‌ناپذیری وی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم بود. بی شک وی در راه خدمت به مردم شهید شد و لقب «شهید خدمت» برازنده‌ی شهادتش است.
حجت‌الاسلام ظفر نقوی ابراز داشت: با دلی پر از غم و اندوه، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی می‌داریم و برای آنات آرزوی مغفرت و رحمت الهی را داریم.
وی در پایان این مصیبت جانگداز را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران، خانواده معزز شهدا و کلیه دوستداران و ارادتمندان آن شهید والامقام تسلیت گفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha