دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران نظیر این امتحان شهادت بزرگانی همچون شهید بهشتی، شهید مطهری، شهیدان رجایی و باهنر و شهید حاج قاسم سلیمانی را داشتیم و نظام جمهوری اسلامی با این شهادت ها و حوادث روز به روز قوی تر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه شورای اداری بخش شبانکاره صبح امروز با گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید حجت الاسام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهانش به ریاست ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره و با حضور حجت‌الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره، مسئولین ادارات، دهیاران و شوراهای اسلامی بخش برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره در نشست شورای اداری بخش شبانکاره ضمن تسلیت شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهانش، این حادثه دلخراش را امتحانی بزرگ خواند و بیان داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران نظیر این امتحان شهادت بزرگانی همچون شهید بهشتی، شهید مطهری، شهیدان رجایی و باهنر و شهید حاج قاسم سلیمانی را داشتیم و نظام جمهوری اسلامی با این شهادت‌ها و حوادث روز به روز قوی‌تر می شود، این یک قابلیت برای بزرگ شدن ملت ایران است و راه این شهیدان را باید ادامه داد.

ابراهیم حسینی، بخشدار شبانکاره در این جلسه ابتدا شهادت رئیس جمهور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و مالک رحتمی استاندار استان آذربایجان شرقی و همراهان در روز میلاد امام هشتم را تسلیت گفت و با اشاره به خدمات دولت در طول نزدیک به سه سال گذشته از زحمات جهادی شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی تقدیر کرد.

بخشدار شبانکاره افزود: رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در سخنان خود اعلام فرمودند که هیچگونه اختلالی در روند خدمت رسانی ایجاد نخواهد شد. لذا مسئولین همانند گذشته به بهترین شکل و توان مضاعف با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر شهید والامقام حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به انجام وظایف خود در مسیر خدمت به مردم ادامه دهند.

حسینی در این جلسه با اشاره به غیرقابل باور بودن این حادثه و شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و انقلابی و همراهان گرانقدرشان، اظهار داشت: مردم بخش شبانکاره نیز همانند سایر ملت ایران، قدرشناس زحمات خادمان واقعی خود هستند و برای برگزاری مراسم های شایسته و حضور پرشور مردم تشکیل ستاد برگزاری مراسمات عزای عمومی شهادت رئیس جمهور و همراهانش تشکیل می شود، در همین راستا این ستاد، باید ویژه برنامه هایی شایسته و در شأن شهدای عزیز در شهر و روستاهای بخش داشته باشد تا مردم شریف در جای جای این بخش بتوانند عشق و علاقه خود به این شهدای والای مقام را ابراز نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha