دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
حجت الاسلام حمیدی نژاد

حوزه/ حجت الاسلام حمیدی نژاد در رابطه با ابعاد وجودی شهید رئیسی، اظهار کرد: تا قبل از شهادت نمی شد از شخصیت وجودی حجت الاسلام والمسلمین شهید سید ابراهیم رئیسی حرفی زد اما حقیقت امر این است که او مثل شهید رجایی یکی بود و نمونه نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی‌نژاد، امام جمعه عالیشهر شامگاه دوشنبه در مراسم عزاداری شهادت رییس‌جمهور و همراهان در مصلی جمعه این شهر ضمن تسلیت این مصیبت و فاجعه بزرگ بیان داشت: این عزیزان آرزویشان شهادت در راه خدا بود، جمع با صفایی که با هم پرواز کردند و به آسمان رفتند و بر نگشتند و ارواح شریفشان از کالبد جسم و تن رها شد.

وی افزود: حکمت این اتفاق را پروردگار عالم می داند اما آن چیزی که به تجربه در نظام جمهوری اسلامی دیده شده این است که از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هر وقت عزیزی را این گونه از دست دادیم، برکات خون مقدس و پاکش باعث پیشرفت این مملکت و نظام شده و اگر نبود این خون های مقدس، اکنون این جا نبودیم از خون پاک شهیدان رجایی و باهنر گرفته تا شهید سردار سلیمانی تا امروز هم رییس جمهور مردمی و انقلابی و پر کار و پر تلاش که به این فیض بزرگ نایل شدند.

امام جمعه عالیشهر ادامه داد: همانگونه که خون مقدس امام حسین (ع) بنیان بنی امیه را برکند قطعا مظلومیت این عزیزان ریشه صهیونیست را در آینده ای نزدیک از بین خواهد برد این را مطمئن هستیم چرا که خداوند متعال خودش را خون خواه مظلومان معرفی می‌کند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد در رابطه با ابعاد وجودی این شهید بزرگوار اظهار کرد: تا قبل از شهادت نمیشد از شخصیت وجودی حجت الاسلام والمسلمین شهید سید ابراهیم رئیسی حرفی زد اما حقیقت امر این است که او مثل شهید رجایی یکی بود و نمونه نداشت، در میان همه انسان ها افرادی را خداوند به دلیل درجه بالای تقوا برگزیده است و تا زمانی که به شهادت نرسند مشخص نمی‌شود. حجت الاسلام والمسلمین رییسی معلوم شد که مومن مخلص و واقعی خداست و رسیدن به این مقام به همین سادگی نیست بلکه مواظبت و مراقبت دائمی میخواهد که ایشان از سن بلوغ شروع کردند.

وی ادامه داد : حجت الاسلام والمسلمین رییسی در مسیری جذاب قرار داشت که می‌توانست یک شبه راه صد ساله را بپیماید اما کسی که تا رسیدن به قوه قضاییه، تولیت آستان قدس رضوی و ریاست جمهوری کوچک‌ترین سو استفاده را انجام نداد و هر چه به مقام های بالاتر می آمد با معنویت بالا و رها شدن از قید و بند دنیا ساده زیستی و تلاش و کوشش بیشتر می شد.

حجت الاسلام حمیدی نژاد افزود: متأسفانه با انتخاب اشتباهی که ملت داشتند کشور به سمت رکود اقتصادی، فرهنگی و امنیتی پیش رفت و چه کسی جز حجت الاسلام والمسلمین رییسی می‌توانست سکاندار این کشتی در دریای متلاطم باشد و همین که بتواند این کشتی را از غرق شدن نجات بدهد کافی است و نباید با این شرایط انتظار پیشرفت داشت در حالی که رییس جمهور شهیدمان در راه پیشرفت و سازندگی کشور در تلاشی خستگی ناپذیری بود.

امام جمعه عالیشهر بیان داشت: همان گونه که شهید سلیمانی خطرش برای دشمن بیشتر از سردار سلیمانی بود شهید رییسی هم خطرش از حجت الاسلام والمسلمین رییسی برای دشمنان اسلام بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha