جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
قاسمی فرزاد

حوزه / قاسمی فرزاد، گفت: در زمان بحران آب همدان شهید رئیسی رفع این بحران و دغدغه مردم را وظیفه‌ و تکلیف خود می‌دانست و با حمایت‌های شخص رئیس جمهور، انتقال آب به همدان به نتیجه رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان روز گذشته در اجتماع بزرگ مردم همدان که به مناسبت شهادت خادم‌الرضا شهید رئیسی برگزار شد، اظهار داشت: شهید رئیسی خود را خادم مردم می‌دانست و خدمتگزاری در عمق رفتار ایشان حاکم بود و لذا به الگوی جاودان و تاریخی در نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی ایران تبدیل شد.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در آغاز کار دولت، وارث مشکلات و بحران‌های عدیده‌ای بود که با صبر، بردباری و تدبیر به آنها فائق آمد و موانع را از سر راه برداشت.

استاندار همدان، با اشاره به حل مشکل آب در همدان در دولت سیزدهم، گفت: در زمان بحران آب همدان شهید رئیسی رفع این بحران و دغدغه مردم را وظیفه‌ و تکلیف خود می‌دانست و با حمایت‌های شخص رئیس جمهور، انتقال آب به همدان به نتیجه رسید.

وی با تأکید بر اینکه شهید رئیسی خود پیگیر حل این مشکل مردم همدان بود، ابراز کرد: اعتبار لازم جهت انتقال آب از سد تالوار قریب به ۲هزار میلیارد تومان بود که با حمایت‌های بی دریغ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تأمین شد و اکنون این بحران رفع شده است.

قاسمی فرزاد، تصریح کرد: شهید رئیسی، شأنی جز خدمتگزاری برای خود قائل نبود و همواره این مهم را به مسئولان اجرایی نظام تأکید می‌کرد.

وی همچنین با تسلیت به مناسبت شهادت وزیر امور خارجه، یادآور شد: شهید امیرعبداللهیان نیز فردی شجاع بود و تلاش کرد تا در راه مقاومت و تقویت آن دیپلماسی کشور را فعال کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha