یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی

حوزه/ آیت الله رئیسی و همراهانش از خدمتگزاران حقیقی اسلام و انقلاب و نظام اسلامی و حامیان مظلومین جهان، پاسداران ارزشها، راهروان خط دانش و فضیلت آئینه های وفا و کرامت، پرچمداران شرافت و شجاعت، آوای حق و شیدای ولایت بودند.

به گزارش گروه ترجمه‌ خبرگزاری «حوزه» مجمع اهل بیت (ع) هندوستان در پیامی شهادت رئیس جمهور مبارز و انقلابی ایران و همراهانش را به مردم ایران تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه سبحانه تعالیٰ
من کمال السعادة السعی فی صلاح الجمهور (امام علی)

عالمی شد داغدار از مرگ بی هنگام

درگذشت روحانی بزرگوار، عالم مبارز و انقلابی رئیس جمهور محبوب حضرت آیت الله رئیسی و وزیر خارجه مفتخر دکتر حسین امیر عبداللهیان و امام جمعه معزز و محترم تبریز حضرت آیت الله آل هاشم و استاندار آذربائیجان شرقی مالک رحمتی و یاران باوفایش موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

این شخصیات از خدمتگزاران حقیقی اسلام و انقلاب و نظام اسلامی و حامیان مظلومین جهان، پاسداران ارزشها، راهروان خط دانش و فضیلت آئینه های وفا و کرامت، پرچمداران شرافت و شجاعت، آوای حق و شیدای ولایت بودند. حضور مستمر در فعالیت های انقلابی و اسلامی و خدمت به مردم سابقه افتخار آمیز این مردان الهی بود.
رئیس جمهور محبوب و به تعبیر مقام معظم رهبری «مغتنم» به عنوان عالم بزمان و آگاه در مسائل سیاسی و اجتماعی بود و تجربه زیادی در امور قضائی و سائر مسئولیتهای نظام جمهوری اسلامی ایران داشت۔
سیری در سخنرانیها، مصاحبه ها نشان می دهد که ایشان همواره در پی حاکمیت احکام اسلام در زمینه عدالت اجتماعی، حمایت از محرومان و مستضعفان و خارِ چشمانِ ضد انسانیت بوده است.
مجمع اهل بیت(ع) هندوستان فقدان این چهره های مردمی و محبوب را به محضر آقا امام عصر (عج)، مقام عظمای ولایت و مرجعیت و به مردم شریف و غیور ایران و مدافعین مظلومین جهان و به عموم شیعیان و علاقه مندان بالاخص به خانواده های غم دیده مکرم اینها تسلیت گفته، رحمت واسعه الهی را مسئلت می نماید.

عاش سعیداً و مات سعیداً

مجمع اهل بیت(ع) هندوستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha