دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی با اشاره به رسالت سنگین نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، گفت: شأن و جایگاه این مجلس نقش به‌سزایی در تبیین جایگاه ولایت فقیه و کارآمدیی حکومت دینی و نظام ولایی دارد و لازم است تا نمایندگان نسبت به وظیفه خود حساس باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی نماینده مردم هرمزگان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در نطق پیش از دستور خود با بیان خدمات عمرانی، صنعتی و کشاورزی دولت سیزدهم در استان هرمزگان، یاد و خاطره رئیس جمهور و همراهان شهید رئیسی را گرامی داشت.

وی با اشاره به رسالت سنگین نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، گفت: شأن و جایگاه این مجلس نقش به‌سزایی در تبیین جایگاه ولایت فقیه و کارآمدیی حکومت دینی و نظام ولایی دارد و لازم است تا نمایندگان نسبت به وظیفه خود حساس باشند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، بر فعالیت بهتر و بیشتر کمیسیون‌ها خصوصاً کمیسیون‌های سیاسی ـ اجتماعی و فرهنگی تأکید کرد و گفت: کمیسیون بررسی راه‌های پاسداری و حراست از ولایت فقیه در زمینه تحقیق و پژوهش، معرفی و ترویج ولایت فقیه و کارکردهای حکومت دینی در مجامع علمی داخل و خارج خصوصاً برای نسل جوان، دانش آموزی و دانشجویی از کمیسیون‌هایی است که نیازمند فعالیت بیشتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha